نشست هماندیشی و همافزایی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی با عنوان «همقلم» در مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی، حجتالاسلام والمسلمین زندوکیلی مسئول راهبری محتوای تبلیغی اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این نشست در تاریخ 11، 12 و 13 آبان ماه برگزار شد افزود، این اولین اردوی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی بود که برای بوم کاوی و انتقال مدلهای تولید محتوای تبلیغی اثرگذار برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد، در این نشست به 4 مسأله مهم پرداخته شد که عبارتاند از:
1. نقش تولید محتوای تبلیغی و تولیدکنندگان محتوا در جهاد تبیین
2. ارائه مدل کشف مسأله جامعه تبلیغی
3. ارائه بوم فرآیند تولید محتوای تبلیغی
4. بررسی و ارزیابی محصولات شاخص منبر مکتوب در فضای تبلیغی کشور
حجتالاسلام والمسلمین زندوکیلی در ادامه بیان کرد: از 20 گروه برتر تولید محتوای تبلیغی از سراسر کشور دراین نشست دعوت به عمل آمد.
وی در پایان اشاره کرد: بعد از 7 نشست تخصصی در حوزهٔ تولید محتوای تبلیغی که طی چند ماه اخیر برگزار شد در پایان این اردو از شبکه ملی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی به صورت رسمی رونمایی گردید.